عزت امت اسلامی در گرو عمل به قرآن است
نوشته شده توسط : علیرضا


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

عزت امت اسلامی در گرو عمل به قرآن است

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی گفت: با توجه به ماموریتی که مقام معظم رهبری به اینجانب مبنی بر صمیمت بین ارتش و سایر نیروهای مسلح داده‌اند، تشکیل محافل قرآنی یکی از بهترین راه‌های ایجاد این صمیمیت است.
مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
 در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی با تبریک به برگزیدگان این مسابقات گفت: تلاش در عرصه قرآن، توفیق آسمانی است که نصیب هر شخص نمی‌شود. در همین راستا خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به چهره‌های قرآنی داشته که توانسته‌اند در این عرصه کسب موفقیت کنند و امیدوارم که این راه ادامه داشته باشد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به فعالیت‌های قرآنی نیروهای مسلح با ذکر آیه 67 سوره مبارکه مائده یکی از راه‌های افزایش صمیمیت بین ارتش و نیروهای مسلح را تشکیل محافل قرآنی عنوان کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی همچنین با تاکید بر لزوم پیروی از دستورات قرآنی خاطر نشان کرد: عزت امت اسلامی در گرو اجرایی کردن جامع دستورات قرآنی است و در این راه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد. 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: